Zwroty i reklamacje
Zwroty
Konsumencie, masz prawo odstąpić od umowy w Sklepie internetowym Bajki Gadulca w terminie 14 dni bez podawania jakiejkolwiek przyczyny. W przypadku umowy zobowiązującej do przeniesienia własności rzeczy, termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia, w którym Konsument objął towar w posiadanie lub w którym wskazana osoba trzecia, inna niż przewoźnik, weszła w posiadanie towaru. Odstąpienie od umowy nie ma zastosowania w przypadku wyrobów wykonywanych na specjalne zamówienie ( w tym personalizowanych produktów ) czym mówi Art.38. ustęp 3.”
Jak odstąpić od umowy w kilku prostych krokach:
1. Wydrukuj i wypełnij dokument: FORMULARZ ZWROTU PRODUKTÓW
2. Zapakuj zwracany produkt, dołącz do opakowania podpisany formularz zwrotu oraz oryginał dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura), a następnie wyślij przesyłkę na adres:
JOE WINDY SP Z O.O.
Ul. Wolsztyńska 6/3
60-361 Poznań
z dopiskiem „ZWROT”.
3. Po dotarciu przesyłki, odebrane dokumenty niezwłocznie zostaną przekazane do Działu Księgowości, celem zwrócenia środków na wskazany numer konta.
W przypadku odstąpienia od umowy zwracamy wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności, bez poniesionych przez klienta kosztów dostawy. Zwrotu płatności dokonamy niezwłocznie, nie później jednak niż w terminie 14 dni od dnia, w którym zostaliśmy poinformowani o decyzji o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy. Możemy wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia nam dowodu jej odesłania, w zależności do tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Kupujący ma obowiązek zwrócić otrzymany towar na rzecz sprzedającego niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Koszt odesłania towaru na adres sprzedającego ponosi kupujący.
Reklamacje
Konsument ma prawo do złożenia reklamacji, jeżeli jakość zakupionego produktu okazała się niesatysfakcjonująca. W ramach rękojmi firma Joe Windy Sp. z o.o. ma obowiązek dostarczyć towar wolny od wad fizycznych i prawnych.
Jak złożyć reklamację w kilku prostych krokach:
1. Zgłoś reklamację na adres e-mail: sklep@bajkigadulca.pl lub pod numerem telefonu 601 574 574 (wg stawek operatora).
2. Biuro Obsługi Klienta sprawnie odpowie na Twoje zgłoszenie.
3. Zapakuj reklamowany produkt, załącz do przesyłki FORMULARZ ZGŁOSZENIA REKLAMACJI TOWARU oraz oryginał dowodu zakupu (paragon fiskalny lub faktura) i wyślij przesyłkę na adres:
Joe Windy
ul. Wolsztyńska 6/3
60-361 Poznań
z dopiskiem „REKLAMACJA”.
4. Reklamację rozpatrzymy i ustosunkujemy się do niej niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania wadliwego produktu.
Do sprawnego przebiegu procedury reklamacyjnej, wskazane jest, aby zgłoszenie reklamacji zawierało w szczególności: imię i nazwisko, adres do korespondencji, adres poczty elektronicznej, numer telefonu, datę nabycia towaru, rodzaj reklamowanego produktu, dokładny opis wady i datę jej stwierdzenia, a także żądanie z jakim Konsument zgłasza się do producenta w sprawie reklamowanego produktu.
W razie pytań skontaktuj się z nami:
e-mail: sklep@bajkigadulca.pl
numer kontaktowy: 601 574 574
Zapraszamy do kontaktu w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godzinach 8:00 – 16:00.
Gwarancja
O ile poniżej wyraźnie nie uzgodniono inaczej, obowiązuje prawo odpowiedzialności za produkt wadliwy.
Okres przedawnienia dla dochodzenia roszczeń gwarancyjnych wynosi zasadniczo 2 lata.